Sider

fredag den 28. januar 2011

3 nye venner i 4 udgaver

I dag blev maden meget nem, hr. svigerfar var gavmild i dag og sørgede for noget fastfood a la MacD - ja, det sker... Fastfood på den helt traditionelle, dyre og ikke særlig opsigtsvækkende måde :D. Jeg overvejede faktisk at tage et billede af min Big Mac og sætte "opskriften" på at bestille det herind, men det var lige plat nok. I stedet vil jeg vise hvad der bare har gjort min dag, og sikkert også mange dage der kommer, helt fantastisk.

Jeg fandt ud af, for ikke særlig længe siden, at jeg led af svær kogebogsmangel. Der må være noget der hedder et eller andet i den stil! Og det har jeg så gjort lidt ved i dag ved hjælp af Bilka og Netto. I Netto købte jeg Gordon Ramsay - Fastfood med god samvittighed (hvilket man ikke kan sige min fastfood i dag var) for 95 kr og Leila Lindholm - a piece of cake for 40 kr. Så gik turen til Bilka hvor Gordon Ramsay - Spis sundt var til 95 kr og Nigella Ekspres var på tilbud til 65 kr. Et billigt (pengemæssigt) nyt kendskab, men rigt i opskrifter og ny inspiration. Jeg er allerede så glad for dem og har fundet flere opskrifter der er kommet i min mentale "skal absolut prøves af snart"-kogebog!
Er de ikke fine? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar