Sider

tirsdag den 11. januar 2011

Donér din opskrift...

... hvis du har lyst.

I dag var inspirationen i køkkenet ikke særlig stor og jeg havde faktisk ikke lyst til noget at spise, så det blev bare "alt godt fra fryseren - som kan laves meget hurtigt". Jeg havde noget kød og nogle pommes frites, så gang i frituren og en pande og der var mad. Ikke interessant nok til at komme herind. Nogle dage er det, efter min mening, helt iorden at være luddoven i køkkenet. Sådan en dag var det for mig i dag.

Dog har jeg gået og tænkt lidt på en lille idé. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få inspiration leveret, som man gør når man bestiller en pizza. Så derfor tænkte jeg på at starte min egen lille private kogebog. Den er allerede i gang, jeg har en plastiklomme ude i køkkenet med opskrifter jeg enten har printet ud eller har fundet i kvickly, brugsen mm. Men jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer. Har I lyst til at donere en opskrift? Hvis ja, så send mig den på mail tinasaramikkelsen@hotmail.com gerne med billede, hvis dette er muligt. Det kan være alt fra en lille nem snack til de mest gourmet agtige desserter. Alt er velkommen.
Laver jeg noget af det herhjemme og det bliver spiseligt, så bliver det (hvis det er iorden) lagt på den her side med referance til hvem jeg har fået opskriften fra.

Hjælp mig med at lave den bedste private kogebog :D Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar