Sider

mandag den 24. januar 2011

Tapetsering og maling...

I weekenden har der været travlt i køkkenet, dog ikke på samme måde som der plejer at arbejdes. Kæresten og jeg har simpelthen endelig taget os sammen til at få tapetseret og malet køkkenet og gangen ved siden af, hvilket har betydet at middagene har været noget a la "ta´det du kan finde, som ikke kræver for meget arbejde eller opvask"! Dette er så også grunden til at der ikke er kommet noget nyt herind.

I dag stod den på hakkebøf og ovnbagte kartoffelbåde, men jeg var så sulten at jeg ikke rigtig lagde mærke til hvad jeg puttede i kødet og jeg fik spist det før kameraet kunne findes frem, så den oplevelse må I have til gode.

Jeg håber på at have styr på køkkenet igen i morgen, så jeg kan få et overblik og få lavet noget lækkert mad igen :D.

Indtil da - nyd dette billede som er blevet taget i et sindsyg-over-tapetklister-og-maling-øjeblik :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar